dinsdag 8 januari 2013

Wandelen van de Alexanderpolder naar Rodenrijs

De wandeling ging van metro station prinsenlaan in Rotterdam naar het metro station van Rodenrijs via de  route van het Groen hartpad SP12. Via de wijk en onder de A16 door liep ik naar de kralingseplas.
Uitzicht op Rotterdam
 Langs de kralingseplas had ik een mooi uitzicht op de hoogbouw van Rotterdam. Via Crooswijk en langs de Rotte Liep ik naar de Bergsche Voorplas.
Uitzicht Richting Hillegersberg over de Bergsche Voorplas
  Om de vooplas heen liep ik door Hillegersberg. Op het moment dat ik van uit Hillegersberg de Schiebroeksepolder in loop zie je dat de Polder zo'n 10 meter lager ligt dan Hillegersberg. Via het park boven Schiebroek ben ik naar Rodenrijs gelopen. Alwaar ik de Metro terug naar huis heb genomen.

Geen opmerkingen: